Alla inlägg under juli 2011

Av Marika Jensen - 30 juli 2011 18:45

 Varit med min sötnos marika hela helgen från fredag och till och med söndag. Vi har varit på helsingborgsfestivalen, både på fredagen och lördagen. På lördagen fick jag träffa Marikas pappa för första gången. Alltså en underbar helg.   Älskar dig Marika.  

Av Marika Jensen - 28 juli 2011 18:45

  

Av Marika Jensen - 27 juli 2011 18:30

  ISAK JAG ÄLSKAR DIG 

  2011-07-24 Bästa Dagen  


   

Av Marika Jensen - 26 juli 2011 18:45

  Tjena alla Marikas vänner! Therese här! 
Jag tänkte att när jag ändå var här inne, och fixade med Marikas blogg, så tänkte jag överraska henne med ett litet gästbloggsinlägg.


Marika: Du är en sådan härlig tjej som bara förtjänar det bästa i livet. Du har varit med om så mycket skit i ditt liv, så nu är det DIN tur att få LEVA och att få må BRA! Du har hittat en fin kille - Isak! Jag är glad för din och hans skull! 
Jag tycker du ska skita i alla som hackar på dig och säger att det är för tidigt och bla bla bla. Du ska gå efter DITT hjärta och det DU känner! Du ska INTE leva efter vad någon annan säger till dig att du ska göra! För det är DITT liv inte DERAS! De är nog bara avundsjuka för att de inte har det lika bra som du har det just nu. Låt ingen trycka ner dig i skiten igen, utan lev nu ditt liv tillsammans med Isak! Det är du tamejfan värd!

    

 JAG ÄLSKAR DIG MARIKA!   

Av Marika Jensen - 25 juli 2011 18:30

Helt underbar lördag :D

Vet inte hur jag skall börja med det men vi sågs i kristianstad i lördags var med varandra i 7 timmar helt jävla underbart det går inte att beskriva hur bra det gick med Isak :D


Du är mitt allt Sötnoz vad skulle jag göra utan dig?? Tack för att du finns


 




Du kom och tog mitt hjärta med storm

Vi skapar ett band där styrkan blir enorm

En gnista i båda våra liv

Där vi kämpar för varandra med knytnävar och kniv

Vi fann varandra via en gemensam länk

Där det slutade hand i hand tillsammans på en bänk

Min kärlek till dig växer sig stark

Lika kraftfuLl som biverkningarna av knark

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejsan. Här kommer jag skriva om allt mellan himmel och jord. Framför allt hur vår lilla tik växer och gro :).

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<<
Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards